Після зростання протягом п'яти місяців поспіль з січня цього року ціни на телевізійні колегії залишалися стабільними у червні.Дослідницька фірма Jibang Technology оголосила сьогодні, що очікується, що 32 -дюймові, 50 -дюймові та 55 -дюймові телевізійні панелі в липні впадуть на 1 долар.
Фан Бойу, заступник генерального директора з досліджень компанії Jibang Technology, заявив, що після входу в липень загальний попит на телевізійні панелі сповільнився.Незважаючи на погані результати акції 618, більшість клієнтів бренду сповільнили темпи закупівель, сподіваючись отримати більше місця для переговорів щодо цін на закупівлі, щоб полегшити майбутній сезон просування піку у другій половині року.
Фан Бойу зазначив, що хоча галузь впроваджувала регулювання потужностей, зменшення виробництва не є суттєвим, враховуючи загальну прибутковість телевізійних панелей.Вони більш схильні надавати спеціальні проекти для деяких клієнтів бренду, щоб забезпечити стабільний обсяг відвантаження та ціни.
Відповідно до конкуренції між пропозицією та пропозицією, він заявив, що поступово з'явився тиск на ціни на телевізійні панелі.На основі цін на панелі в липні очікується, що 43 дюйми залишатимуться стабільними через загальну щільну пропозицію та пропозицію, тоді як 65 дюймів і 75 дюймів будуть переважати китайські виробники панелей з 10,5 лінійними лініями і продовжуватимуть підтримувати ціни;Решта, включаючи 32 дюйми, 50 дюймів і 55 дюймів, все впаде на 1 долар.
Він проаналізував, що до кінця другої чверті імпульс вгору РК -дисплеїв значно сходився.У липні, через вплив зниження цін на телевізійні панелі, імпульс зростання цін на РК -дисплеї значно зник.Рання реакція сторони попиту на тиск ціни на панелі у другому кварталі також поступово повернулася до нормальних рівнів.Тому очікується, що ціни на дисплеї РК -дисплея в липні, включаючи модулі підсвічування чи ні, повернуться до них.
Він сказав, що у другому кварталі, завдяки фабрикам панелей, постійно залучаючи клієнтів за допомогою знижок за таблицею, загальний обсяг відвантаження панелі у другому кварталі був вищим, ніж очікувалося, але це також спричинило значні коливання в масштабі поставок панелі ноутбуків утретій квартал;Хоча клієнти бренду ще не суттєво переглянули свій імпульс закупівлі протягом третього кварталу, фабрики панелей не в змозі більш активно підвищувати ціни, щоб уникнути втрати клієнтів, враховуючи, що попит на термінал значно не покращився.
У цій ситуації Джібанг розраховує, що ціни на панелі ноутбуків у липні залишатимуться абсолютно незмінними, що також означає, що і сторони пропозиції, і пропозиція намагаються підтримувати баланс на столі, але все ще є більше конкуренції серед виробників панелей, за які можна конкуруватиПопит клієнтів.