Чи слід називати NVIDIA компанією штучного інтелекту (AI) або споживчою компанією GPU?Остання компіляція 3DCONTER показує, що NVIDIA домінувала на незалежному ринку GPU протягом останніх двох десятиліть, а AMD не має переваги.
До появи AI, NVIDIA зосереджувалася на графічних процесорах споживачів та професійних класів;Він все ще підтримує однакову позицію, але ситуація інша, частка AMD досягла нового низького.
Починаючи з настільного графічного процесора GeForce FX Desktop, Nvidia тепер стала платформою, яка не лише домінує на робочому ринку GPU на робочому столі, але й виявився величезним конкурентом для таких компаній, як AMD.За даними 3DCONTER, NVIDIA очолює частку ринку GPU з 2002 року, і ця тенденція все ще триває.
Змагання справді були жорстокими в перші кілька років, коли AMD запустив серію Radeon X100.Завдяки дебюту таких технологій, як HDR -рендінг та підтримка перехресного вогню, розрив на частці ринку успішно звузився.Однак відтоді в ньому повністю домінували NVIDIA.Навіть зараз, незважаючи на розміщення DGPU у вторинній позиції, компанія все ще домінує з точки зору прийняття споживачів.
Ключовим моментом для NVIDIA та її величезної частки ринку був під час криптовалюти видобутку, коли його частка ринку зросла до 80%.Через високий попит на графічні процесори GeForce RTX 30 від Miners на той час NVIDIA повністю використала це, тоді як AMD не зміг стати фокусом.З тих пір домінування на ринку NVIDIA зростає, і з поточної ситуації ця тенденція, здається, ще не була порушена.
Єдиний конкурент NVIDIA AMD повернувся на основний ринок, пожвавивши свій ігровий графічний бізнес Radeon, і Nvidia збирається запустити нове покоління аудіофілівських ігор.Навіть Intel в першу чергу буде зосереджено на ринку мейнстріму, тоді як Nvidia не матиме сильних конкурентів у найближчі роки.
Незалежно від того, чи є в галузі штучного інтелекту, робототехніки чи графічних процесорів споживачів, присутність NVIDIA має вирішальне значення для розвитку різних ринкових сегментів, що займають провідну позицію на обчислювальному ринку.