Для відвідувачів Electronica 2024

Забронюйте свій час зараз!

Все, що потрібно, - це кілька кліків, щоб зарезервувати своє місце та отримати квиток на стенду

Зал С5 Бут 220

Попередня реєстрація

Для відвідувачів Electronica 2024
Ви всі зареєструвались! Дякуємо за зустріч!
Ми надішлемо вам квитки на стенд електронною поштою, як тільки ми перевіримо ваше бронювання.
Будинок > Новини > Виробники автомобілів спалюють кошти для виробництва чіпів, при цьому витрати на розвиток 5 нм сягають до 3,9 мільярда юанів
RFQs/замовлення (0)
Україна
Україна

Виробники автомобілів спалюють кошти для виробництва чіпів, при цьому витрати на розвиток 5 нм сягають до 3,9 мільярда юанів


Новий домашній автомобіль, що робить силу "Weixiaoli", активно розвиває саморозвинені інтелектуальні чіпи водіння.Нещодавно повідомлялося, що саморозвинений інтелектуальний водійський чіп "Shenji NX9031" був закритий, і інсайдери виявили, що "він зараз перевіряється".Згідно з планом, Shenji 9031 вперше буде встановлений на флагманському седані ET9 Nio у першій чверті 2025 року.

Крім того, нещодавно "Аполлон Гу" Байду запалив на веб -сайти без водіїв, а чіп чіпа AI Kunlun за ним, за чутками, виготовляється найдосконалішим ливарним ливарним замість Samsung.

Інсайдери промисловості виявили, що виробництво розумних водійських мікросхем передбачає кілька ключових етапів, таких як дизайн мікросхем, дизайн фізичного шару, підготовка до виробництва, виготовлення мікросхем, тестування та валідація.Після виробництва чіпа він також повинен пройти тестування та перевірку, що є величезним навантаженням.Тому, крім команди самої автомобільної фабрики, вона також покладається на співпрацю ASIC та вафельних ливарних.

Входячи з чіпа FSD Tesla, як приклад, перша збірка мікросхеми була завершена наприкінці 2017 року, але лише до березня 2019 року він почав встановлювати, під час якого він пройшов кілька модифікацій та тестів.Крім того, нещодавно, Baidu's Apollo Go використовує ядро ​​Kunlun другого покоління саморозвиненого чіпа AI, який також був перевіряється та модифіковане протягом багатьох років.

Перші два покоління чіпів Kunlun були побудовані за сприяння ливарного ливарного віку Samsung, виготовленого відповідно в 14 та 7 нм;Однак юридичний представник виявив, що наступне покоління 5-нанометрових мікросхем буде вироблятися за сприяння найбільш технологічно розвинених виробників ливарних виробів.Чіп ADAS ідеального автомобіля працює Shixin KY і виготовляється за допомогою вдосконаленого процесу N5A.

У звіті зазначається, що середня вартість розвитку саморозвинених інтелектуальних водійських мікросхем надзвичайно висока.Входячи з 7 нм чіп Kunlun, як приклад, вартість розвитку досягла 297 мільйонів доларів США (2,16 мільярда юанів).Вартість розробки 5 -нм ідеальних ADA, General Cruise та Nio Shenji NX9031 досягла 540 мільйонів доларів США (3,928 мільярда юанів).

Згідно з попередніми повідомленнями, крім NIO, Xiaopeng також прискорює розвиток власних інтелектуальних водійських чіпів.Згідно з повідомленнями, саморозвинений інтелектуальний водійський чіп Xiaopeng Motors був надісланий на виробництво чіпів і, як очікується, повернеться в серпні.Xiaopeng будує команду чіпів з 2020 року, а деякі інсайдери галузі кажуть, що темпи виробництва чіпів інтелектуального водійського чіпа Xiaopeng схожий на темп Nio.

Що стосується саморозвинених мікросхем, ідеальний час макета відносно пізній, але в той же час інвестиції також збільшуються, з назвою Chip Project "Schumacher".За даними поінформованих джерел, "Schumacher" також завершить виробництво протягом року, щоб досягти більшої кількості проривів у галузі інтелектуального водіння.

Оберіть мову

Клацніть на простір, щоб вийти